
Wybierz metodę ładowania, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Metody ładowania
- Użytkownik
okazjonalny - Karta kredytowa z aplikacją na smartfony
- 3,99 PLN+ cena operatora
- Klient
zarejestrowany - Konto przedpłacone
- 2,20 PLN+ cena operatora
- 100 PLN
- 100 PLN
- Klient
zarejestrowany - Konto przedpłacone
- 0,00 PLN+ cena operatora
- 22 PLN miesięcznie
- 100 PLN
- 100 PLN
Cena i koszty usługi ładowania
KTO OKREŚLA CENĘ ŁADOWANIA?
Ceny usługi ładowania są określane przez operatora dla pojedynczego punktu ładowania. Zaktualizowane opłaty możesz znaleźć w naszej aplikacji na smartfony lub na my.e-mob.plZ CZEGO SKŁADA SIĘ CENA?
Cena usługi ładowania może się składać z trzech różnych opłat:- Opłata początkowa: stały koszt naliczany na początku sesji ładowania, niezależnie od czasu trwania i zużycia energii;
- Opłata naliczona na podstawie zużycia energii: koszt proporcjonalny do energii (kWh) zużytej do ładowania;
- Opłata naliczona na podstawie czasu ładowania: koszt godzinowy obliczony od początku sesji do końca sesji.
KOSZTY TRANSAKCJI
W zależności od użytej usługi - AD HOC lub PRE-PAID START - firma WENAR dodaje stały koszt transakcji do ceny określonej przez Operatora. W przypadku usługi PRE-PAID PRO, koszt transakcji wynosi zero (tak więc użytkownik płaci tylko cenę określoną przez Operatora punktu ładowania).ILE W SUMIE ZAPŁACĘ?
Suma dwóch składników (cena operatora i koszt transakcji - jeśli występują) stanowi łączną cenę, którą Kierowca ponosi za pojedyncze ładowanie. Kwota ta będzie:- Zaksięgowana na karcie kredytowej: w przypadku usługi AD HOC dla okazjonalnych niezarejestrowanych użytkowników
- Odliczona z kredytu przedpłaconego: w przypadku planów wielokrotnego ładowania PRE-PAID START lub PRE-PAID PRO.
Jak przekłada się ilość kW na faktyczny czas ładowania pojazdu?
Czas ładowania

01
OD CZEGO ZALEŻY CZAS ŁADOWANIA?
Czasy ładowania elektrycznego samochodu zależą od mocy (kW), w której odbywa się ładowanie; średnio pełne ładowanie wymaga następujących czasów ładowania:- 3,7 kW (16A 230V): 6-8 godzin
- 7,4 kW (32A 230V): 3-4 godziny
- 11 kW (16A 400V): 2-3 godziny
- 22 kW (32A 400V): 1-2 godziny
- powyżej 22 kW (szybkie ładowanie DC): 20-30 minut
02
PEŁNE ŁADOWANIE WYKONUJE SIĘ NIEZWYKLE RZADKO!
W rzeczywistości ci, którzy mają samochód z napędem elektrycznym, są przyzwyczajeni do wykonywania częściowego ładowania ("doładowań"), więc rzeczywisty czas zajęcia kolumny jest krótszy (dzieje się tak dlatego, że ktokolwiek podjedzie do kolumny, nie ma samochodu całkowicie rozładowanego i nie musi odjeżdżać całkowicie naładowanym pojazdem).
03
TO WSZYSTKO?
Moc ładowania (kW) to niejedyny czynnik, który określa czas ładowania. Pozostałe czynniki to:- Maksymalna moc akceptowana przez pojazd elektryczny: niektóre pojazdy akceptują maksymalnie 3,7 kW, inne 7,4 kW, a niektóre dopuszczają nawet 22 kW.
- Rozmiar akumulatora pojazdu elektrycznego: pojazdy, które mają większą pojemność baterii, wymagają dłuższego ładowania, natomiast te o mniejszej pojemności baterii, wymagają krótszego czasu ładowania.
04
Stacja o mocy 3,7 kW (16A 230V) zawsze będzie dostarczać tylko 3,7 kW do wszystkich pojazdów.
Stacja o mocy 22 kW (32A 400V) będzie dostarczać, w zależności od podłączonego pojazdu, 3,7 kW lub 7,4 kW, lub 11 kW, lub 22 kW.
CO TO OZNACZA?
Oznacza to, iż kolumna AC Tryb 3 na 22 kW nie zawsze będzie właściwie ładować na 22 kW: w rzeczywistości zależy to od podłączonego pojazdu. Kolumna automatycznie zmniejszy moc dostarczaną, do maksymalnej mocy ładowania akceptowanej przez dany pojazd elektryczny.Stacja o mocy 3,7 kW (16A 230V) zawsze będzie dostarczać tylko 3,7 kW do wszystkich pojazdów.
Stacja o mocy 22 kW (32A 400V) będzie dostarczać, w zależności od podłączonego pojazdu, 3,7 kW lub 7,4 kW, lub 11 kW, lub 22 kW.
Jak to działa?
AKTYWACJA PKT ŁADOWANIA
Wszystkie punkty ładowania w sieci firmy WENAR można aktywować za pomocą aplikacji na smartfony lub karty RFID. Okazjonalni użytkownicy (bez umowy) mogą korzystać z aplikacji na smartfona, aby płacić i aktywować każdy punkt ładowania.
Klienci, którzy aktywują plan przedpłaty, otrzymają również w ciągu kilku dni darmową Kartę RFID aktywną we wszystkich punktach naszej sieci. Alternatywnie można aktywować stacje ładowania w sieci firmy WENAR poprzez Roaming z innymi operatorami.
APLIKACJA NA SMARTFONY
- Łatwa lokalizacja punktów ładowania
- Możliwość sprawdzenia ceny w różnych punktach ładowania
- Umożliwienie rozpoczęcia i zakończenia ładowania
- Płatność kartą kredytową dla okazjonalnych użytkowników (bez rejestracji)
KARTA RFID
- Zawsze na wyciągnięcie ręki
- Brak konieczności posiadania smartfonu
- Darmowa, spersonalizowana karta
- Karta jest aktywna w całej sieci firmy WENAR
Możesz nadal używać swojego preferowanego Dostawcy usług ładowania do korzystania z kolumn sieci firmy WENAR.
